Zadania zawodowe:
|
- wykonywanie czynności, na użytek klienta związanych ze zdobywaniem informacji i materiałów dowodowych w prowadzonej sprawie na różne sposoby (dokonując oględzin miejsc związanych ze sprawą, pozyskiwanie świadków mogących mieć związek ze sprawą itp.);
- zapoznawanie się z dokumentacją i zebranym materiałem, weryfikowanie dostępnej dokumentacji w przypadku spraw o charakterze finansowym lub dotyczących mienia prywatnego;
- poszukiwanie osób zaginionych lub ukrywających się (ustalenie miejsca pobytu, zameldowania, miejsca pracy itp.);
- wykonywanie czynności związanych ze zdobyciem materiałów dowodowych do rozwodów;
- poszukiwanie skradzionego mienia oraz sprawców i ustalanie okoliczności przestępstw;
- zbieranie informacji o zdolnościach płatniczych i wiarygodności firmy, nieuczciwej konkurencji, bezprawnego wykorzystywania znaków towarowych itp.;
- przestrzeganie zasad i przepisów dotyczących zachowania tajemnicy i przestrzeganie etyki zawodowej, ochrony danych osobowych, bhp, ochrony ppoż., ochrony środowiska i ergonomii, wymaganych na stanowisku pracy;
- wykonywanie innych zadań pokrewnych.
|