W przesłanych ofertach pracy niezbędne będą następujące informacje:
- nazwa firmy, adres siedziby, dane kontaktowe (nr telefonu i/lub adres e mail), NIP, REGON,
- nazwa stanowiska pracy,
- liczba wolnych miejsc pracy z uwzględnieniem liczby wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych,
- adres miejsca wykonywania pracy,
- rodzaj umowy stanowiącej podstawę wykonywania pracy, wymiar czasu pracy,
- informacja o systemie i rozkładzie czasu pracy,
- data rozpoczęcia pracy,
- wysokość proponowanego wynagrodzenia brutto, system wynagradzania,
- ogólny zakres obowiązków,
- oczekiwania wobec kandydatów do pracy, w tym: poziom wykształcenia, umiejętności, uprawnienia, doświadczenie zawodowe, znajomość języków obcych z określeniem poziomu ich znajomości.
Oferty pracy należy zgłaszać na adres: pokl@praca.gov.pl
Dodatkowe informację pod numerem telefonu
63 26 10 197